Periler Londra mesaisine başlıyor
2012 Londra Olimpiyatları'na katılma hakkı elde ederek önemli bir başarıya imza atan A Milli Kadın Basketbol Takımı, çalışmalarına yarın İstanbul'da başlayacak.
2012.07.07 15:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Türkiye Basketbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada, ''Potanın Perileri''nin Londra Olimpiyatları hazırlıkları için yarın İstanbul'da toplanacağı ve ilk antrenmanını Abdi İpekçi Spor Salonu'nda gerçekleştireceği belirtildi.
Milliler, Londra Olimpiyatları'nda A Grubu'nda ABD, Angola, Çin, Çek Cumhuriyeti ve Hırvatistan ile eşleşmişti.