Pereira: "11 kişi kalmalıyız"
Vitor Pereira, oyuncularıyla yaptığı toplantıda ligde 9 final maçına çıkacaklarını söyledi.
2016.03.20 14:20 - Son Güncellenme: 2016.03.20 14:20 - Spor - HABER MERKEZİ
Portekizli hoca, "Tüm maçlarımızı kazanmak zorundayız. Bu zamana kadar ben de sizler de zaman zaman hatalar yaptık. Artık böyle bir lüksümüz yok" ifadelerini kullandı. Pereira ayrıca Galatasaray karşısında sakin kalmanın önemine değinerek, "Braga'da hakemin ve rakibin tahrikleri karşısında sinirlerinize hakim olamadınız. Derbide bunu görmek istemiyorum. Kazanmamız için 90 dakikayı 11 kişi tamamlamamız şart" dedi.