Pepe'den galibiyet yorumu

Pepe'den galibiyet yorumu

Beşiktaş'ın resital yaptığı maçta başarılı bir performans sergileyen Pepe, "Benim görevim takımın gol yememesi. Takım gol yemediği zaman, ben kendimi gol atmış sayıyorum" dedi.

2017.12.02 22:40 - Son Güncellenme: 2017.12.02 22:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Pepe'den galibiyet yorumu

İşte Pepe'nin açıklamaları:

Bizim için çok çok önemli bir maçtı. Kazanmayı hak ettik ve bu önemli maçtan galibiyetle ayrılıyoruz. Kazanmayı hak ettik. Benim görevim takımın gol yememesi. Takım gol yemediği zaman, ben kendimi gol atmış sayıyorum.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.02 22:40 - Son Güncellenme: 2017.12.02 22:40 - HABER MERKEZİ
A