Pellegrini Manchester City ile uzattı
Manchester City, Şilili teknik adamın sözleşmesini 2017 yılına dek uzattı.
2015.08.07 15:34 - Son Güncellenme: 2015.08.07 15:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Manchester City, Menajer Manuel Pellegrini'nin sözleşmsinin 2017 Haziran'ına kadar uzatıldığını duyurdu.
Kulübün resmi internet sitesine konuşan yönetici Ferran Soriano, "Pellegrini ile anlaşmaya vardığı için oldukça mutluyuz. İlk iki sene içinde takımımızın kaydettiği aşamadan memnunuz ve yeni sezonda da nasıl ilerleyeceğimizi görmek için sabırsızlanıyoruz." dedi.
Pellegrini ise yaptığı açıklamada "Manchester City'de görevime devam edeceğim için çok mutluyum. Çok kaliteli bir oyuncu grubuna sahibim. Artık yeni sezona odaklanmış durumdayız. Taraftarımızın desteği ile en iyisini yapmaya çalışacağız." ifadelreini kullandı.