Pekmez yüklü TIR'dan kaçak sigara çıktı

Pekmez yüklü TIR'dan kaçak sigara çıktı

Kütahya İl Jandarma Komutanlığına bağlı ekipler, pekmez yüklü TIR'da 14 bin paket kaçak sigara ele geçirdi.

2013.12.23 16:14 - Son Güncellenme: 2013.12.23 16:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Pekmez yüklü TIR'dan kaçak sigara çıktı

Kütahya İl Jandarma komutanlığı ve Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele ekipleri, ihbar üzerine bir TIR'ı Kütahya Afyonkarahisar yolu Gedikoğlu köyü yakınlarında durdurdu. Y.Ç idaresindeki 43 SD 519 plakalı pekmez yüklü TIR'da yapılan aramada 14 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi.

Jandarma ekipleri kaçak sigaralara el koydu, araçta bulunan sürücüsü Y.Ç., H.İ.Y ve U.Ç.'yi gözaltına alarak jandarma karakoluna götürdü. Operasyon, 2013 yılı içinde yapılanlar içinde tek seferde en çok sigara ele geçirilen operasyon oldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.23 16:14 - Son Güncellenme: 2013.12.23 16:14 - HABER MERKEZİ
A