Pazardan aldığı mantardan zehirlendi

Pazardan aldığı mantardan zehirlendi

Bursa'da bir kişi pazardan alıp yediği mantardan zehirlenip hastanelik oldu.

2014.10.26 11:31 - Son Güncellenme: 2014.10.26 12:37 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Pazardan aldığı mantardan zehirlendi

Edinilen bilgiye göre, merkez Osmangazi ilçesinde oturan B.Ç., pazardan mantar aldığı mantarı pişirip yedi.

Bir süre sonra rahatsızlanan ve 112'yi arayan B.Ç., hastaneye kaldırıldı.

Yapılan kontrollerde B.Ç.'nin mantardan zehirlendiği ve sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.26 11:31 - Son Güncellenme: 2014.10.26 12:37 - HABER MERKEZİ
A