Pazarcıklılar aşure gününde buluştu

Pazarcıklılar aşure gününde buluştu

Bilecik ili Pazaryeri ve Köyleri Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'nce, Muharrem Ayı'nda düzenlenen "Aşure ve Birlik Günü' nde Bursa'da yaşayan hemşeriler, vatandaşlar bir araya geldi.

2013.12.02 13:26 - Son Güncellenme: 2013.12.02 13:26 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Pazarcıklılar aşure gününde buluştu

Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin'inde katıldığı aşure gününde konuşan Bilecik ili Pazaryeri ve Köyleri Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Bahri Turan,  amaçlarının milli, manevi ve insani değerleri ön plana çıkartmak, beraberliği sağlamak olduğunu söyledi. Bu nedenle  aşure ve birlik gününü birlikte kutladıklarını kaydeden Turan,  "Yüce yaratanın hikmet ve rahmetine mazhar olmuş, zaman dilimlerinden biri olan Muharrem Ayı'nı,  Aşure ve Birlik Günleri yaparak ortak değerlerimizi paylaşıp ön yargıların yıkılması ve kardeşliğimizin pekişmesine gayret sarf ettik" dedi. Derneğin Ortabağlar Mahallesi Mimar Sinan Bulvar'ındaki  lokalinde yapılan aşure gününe katılımın yoğun olmasından dolayı yönetim kurulu olarak çok mutlu olduklarını dile getiren Turan, aşure ikramına katılan, hemşerilerine, siyasi partilerin değerli temsilcileri, hemşerileri olan işadamı Kamil Ceylan'a teşekkürlerini sundu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.12.02 13:26 - Son Güncellenme: 2013.12.02 13:26 - HABER MERKEZİ
A