Patronundan alacağını istedi dayak yedi

Patronundan alacağını istedi dayak yedi

Bursa'da bir kişi, alacağını istediği patronu tarafından darp edildi.

2012.08.24 13:39 - Son Güncellenme: 2012.08.24 13:40 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Patronundan alacağını istedi dayak yedi

Edinilen bilgiye göre, merkez Osmangazi ilçesi Santral Garaj Mahallesi Kıbrıs Şehitleri Caddesi üzerinde meydana gelen olayda, patronundan bin lira alacağı olan F.G., ihtiyacı olduğunu belirterek parasını istedi. Ödemeyi daha sonra yapacağını söyleyen patron M.A., F.G.'nın ısrar etmesi üzerine öfkesine hakim olamadı. Patronu tarafından darp edilen F.G. karakola müracaat ederek şüpheli patronu M.A.'dan şikayetçi oldu. Olayla alakalı tahkikat başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.24 13:39 - Son Güncellenme: 2012.08.24 13:40 - HABER MERKEZİ
A