Paşa'nın Oscar'ı stadı beğendi
Kasımpaşa'nın yeni transferi Ezequiel Oscar Scarione, İstanbul'u ve kulübün tesislerini çok beğendiğini söyledi.
2013.07.01 14:55 - Son Güncellenme: 2013.07.01 14:55 - Spor - HABER MERKEZİ
Kasımpaşa'nın yeni transferi Ezequiel Oscar Scarione, İstanbul'u ve kulübün tesislerini çok beğendiğini söyledi.
Arjantinli futbolcu, kulübün internet sitesinde yer alan açıklamasında, İstanbul'un müthiş bir şehir olduğunu belirterek, "Şehrin merkezinde stat var. Daha önceden gördüğüm statlar hep şehir dışındaydı ama Kasımpaşa'nın stadı çok güzel bir yerde. Burayı tercih etmemde en büyük etken kulübün profesyonelliği oldu" değerlendirmesinde bulundu.