Park halindeyken alev alev yandı

Park halindeyken alev alev yandı

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde, Orman İşletme Şefliği'ne ait araç yandı.

2014.06.25 11:52 - Son Güncellenme: 2014.06.25 13:37 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Park halindeyken alev alev yandı

Orhangazi Orman İşletme Şefliğine ait 16 BZ 200 plakalı kamyonet, sabah saat:04.30'da park halindeyken yanmaya başladı. Durumu fark eden Orman İşletme Şefi Serdar Yazıcı ve İşletme ekipleri, orman yangınlarında kullanılan söndürme aracıyla yanan kamyonete müdahale etti. Ekipler yangını kısa sürede kontrol altına aldı. Olay yerine gelen polisler soruşturma başlatırken, kamyonette çıkan yangının elektik tesisatından kaynaklandığı sanılıyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.25 11:52 - Son Güncellenme: 2014.06.25 13:37 - HABER MERKEZİ
A