Park halindeydi: Birden alev aldı!
Elazığ'da park halindeki midibüste çıkan yangını itfaiye ekipleri söndürdü.
2025.11.18 11:17 - Son Güncellenme: 2025.11.18 11:17 - Güncel - İHA
00:41
İLGİLİ VİDEO
Park halindeydi: Birden alev aldı!
Edinilen bilgiye göre, Sarayatik Mahallesi'nde park halindeki bir midibüste yangın çıktı. Araçtan yükselen dumanları fark eden vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Bunun üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

Araç, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülürken, yangınla ilgili inceleme başlatıldı.