Park halindeydi: Birden alev aldı!

Park halindeydi: Birden alev aldı!

Elazığ'da park halindeki midibüste çıkan yangını itfaiye ekipleri söndürdü.

2025.11.18 11:17 - Son Güncellenme: 2025.11.18 11:17 - Güncel - İHA
A
Park halindeydi: Birden alev aldı!
00:41 Park halindeydi: Birden alev aldı!

İLGİLİ VİDEO

Park halindeydi: Birden alev aldı!

Edinilen bilgiye göre, Sarayatik Mahallesi'nde park halindeki bir midibüste yangın çıktı. Araçtan yükselen dumanları fark eden vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Bunun üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

Araç, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülürken, yangınla ilgili inceleme başlatıldı.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2025.11.18 11:17 - Son Güncellenme: 2025.11.18 11:17 - İHA
A