Park halindeki otomobilinin tüm lastiklerini çaldılar

Park halindeki otomobilinin tüm lastiklerini çaldılar

Adana'da sahibinin 10 ay önce aldığı ve halen taksitlerini ödediği park halindeki otomobilinin tüm lastikleri çalındı.

2017.12.11 14:46 - Son Güncellenme: 2017.12.11 14:47 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Park halindeki otomobilinin tüm lastiklerini çaldılar

Merkez Çukurova ilçesinde yaşayan Latif Yarım, işe gitmek üzere evinden çıktığı sırada Mehmet Fuat Diblan Bulvarı'nda park halindeki 01 YL 590 plakalı otomobilini, 4 lastiği de çalınmış ve kütüklerin üzerine bırakılmış halde buldu.

HALA TAKSİTLERİNİ ÖDÜYOR

Latif Yarım'ın ihbarı üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, zanlı veya zanlıları yakalamak için çalışma başlattı. Latif Yarım, yaptığı açıklamada, aracını 10 ay önce bayiden sıfır kilometredeyken aldığını ve hâlen taksitlerini ödediğini söyledi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.11 14:46 - Son Güncellenme: 2017.12.11 14:47 - HABER MERKEZİ
A