Pantene Altın Kelebek En İyi Şarkı ödülünü kim aldı?
50.'si düzenlenen Pantene Altın Kelebek ödülleri sahiplerini buldu. Cem Davran ve Çağla Şikel'in sunduğu Altın Kelebek Ödül Töreninde 2024'ün enleri ödüllerini aldı. En iyi şarkı ödülünü kim aldı merak ediliyor. Peki, En İyi şarkı ödülünü hangi sanatçı aldı? Pantene Altın Kelebek'te En İyi Şarkı ödülünü kim aldı?
2024.12.09 09:00 - Son Güncellenme: 2024.12.09 09:01 - Magazin - ARZU SAĞLAM
50. Pantene Altın Kelebek Ödül töreninde 2024 yılının enleri ödüllerini birbirinden değerli ünlü isimlerden aldı. Cem Davran ve Çağla Şikel'in sunumuyla gerçekleşen ödül töreninde En İyi Şarkı Ödülünü kim aldı merak konusu oldu. Peki, En İyi Şarkı ödülü hangi diziye gitti? Pantene Altın Kelebek'te En İyi Şarkı hangisi seçildi? Pantene Altın Kelebek'te En İyi Şarkı ödülünü kim aldı?
PANTENE ALTIN KELEBEK EN İYİ ŞARKI ÖDÜLÜNÜ KİM ALDI?

Pantene Altın Kelebek ödülünü alan en iyi şarkı merak ediliyor. Bu yılın En İyi Şarkısı Mert Demir ve Mela Bedel, Ateşe Düştüm şarkısı oldu. Ferhat Göçer'den ödülünü alan Mela Bedel'in konuşması şöyle;
"Ben bu şarkıyı çok soğuk bir gecede yazmaya başladım ilk. Ve binlerce yüreği ısıttı. Mert'de çok güzel seslendirdi, muhteşem seslendirdi onu da tebrik ediyorum. Bu ödül beni motive edecek umarum sürdürülebilir olur. Nicelerine diyorum"