Panpiş Başbakan'dan randevu istiyor
Sanatçıların Gezi Parkı'na değil, Başbakan'ın yanına gitmesi gerektiğini söyleyen Hülya Avşar'ın önerisine ilk yanıt Hilal Cebeci'den geldi.
2013.06.07 17:01 - Son Güncellenme: 2013.06.07 17:02 - Magazin - HABER MERKEZİ
Hülya Avşar'ın, sanatçıların Gezi Parkı'na değil, Başbakan'ın yanına gitmesi gerektiğini söylediği öneriye ilk yanıt Ünlü şarkıcı Hilal Cebeci'den geldi. Bir Kasımpaşalı olarak Başbakan'la görüşmek istediğini söyleyen Cebeci: ''Hülya Avşar Başbakan'dan randevu istiyormuş? Ben de istiyorum o zaman. Ben daha iyi anlatırım sorunları, bir Kasımpaşalı olarak'' ifadelerini kullandı.