Panasonic New York Borsası'ndan çekiliyor

Panasonic New York Borsası'ndan çekiliyor

Teknoloji devi Panasonic, 1971 yılında dahil olduğu New York Borsası'ndan geri çekileceğini duyurdu

2013.04.02 14:20 - Son Güncellenme: 2013.04.02 14:21 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Panasonic New York Borsası'ndan çekiliyor

Panasonic, New York Borsası'ndan çekilmek gibi büyük bir hamle yaptı. 1971  yılının aralık ayında 'PC' adı ile New York Borsası'na dahil olan firma, ayrıca Tokyo, Osaka ve Nagoya borsalarında yer alıyor.
New York Borsası'nda yabancı firmaların boy gösterdiği American Depository Shares'te (ADS) listenen Panasonic, geri çekilmelerine ilişkin olarak, ADS'in hisselerinin satışını ve Panasonic'in marka bilinirliğini artırmayı tamamladığını belirtti. Zaten Panasonic hisselerinin çok küçük bir bölümü New York Borsası'nda yer alıyordu.

Borsadan çekilmesi Panasonic'in ABD macerası bitti anlamına gelmiyor. Firma, ABD yasalarınca kabul edilebilir şekilde İngilizce finansal sonuçlar yayınlayacak, basın bültenleri gönderecek ve borsadan bağımsız olarak hisselerini satışa sunabilecek.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.04.02 14:20 - Son Güncellenme: 2013.04.02 14:21 - HABER MERKEZİ
A