Palmiye görünümlü baz istasyonu mahalledekileri sokağa döktü

Palmiye görünümlü baz istasyonu mahalledekileri sokağa döktü

Mersin'in Barbaros Mahallesi'nde bir arsaya palmiye görünümlü baz istasyonu kurulmasına vatandaşlar 'radyasyon yayıyor' diyerek tepki gösterdi.

2012.03.17 11:02 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Palmiye görünümlü baz istasyonu mahalledekileri sokağa döktü

Okan Merzeci Bulvarı ve Barbaros Bulvarı'nın kesiştiği arsada yaklaşık 20 metre uzunluğundaki GSM baz istasyonun montajına başlandığını haber alan yaklaşık 50 mahalle sakini, inşaat alanını bastı. GSM şirketinin çalışanları, öfkeli vatandaşların tepkisiyle karşılaşınca montajı bırakıp, bölgeden uzaklaştı. Mahalle sakinleri, açılan çukurları kazma ve küreklerle tekrar doldurdu. Vatandaşlar evlerinin yakınında baz istasyonu istemediklerini, kurulum öncesi kendilerine hiçbir şekilde bilgi verilmediğini ve onaylarının alınmadığını söyledi. Vatandaşlar, şikayetlerinde delil olması için cep telefonuyla baz istasyonu ve inşaat alanının görüntülerini çekti. Bu sırada olay yerine gelen mahalle muhtarı, öfkeli vatandaşları sakinleştirmeye çalıştı ancak başarılı olamadı

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.03.17 11:02 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A