Palmeiras taraftarı çileden çıktı!
Brezilya Ligi'nin 32. haftasında düşme hattındaki Vitoria'ya deplasmanda 3-1 yenilerek 54 puanla 4. sırada kalan ve lider Corinthians'ın 11 puan gerisine düşen Palmeiras'ta, taraftarlar son 3 maçta kaybedilen 8 puan sonrasında çileden çıktı.
2017.11.09 18:25 - Son Güncellenme: 2017.11.09 18:26 - Spor - HABER MERKEZİ
Bazı taraftarlar, 3-1 kaybedilen maçın ardından Palmeiras'ın Stadı Allianz Parque'ın duvarlarına "Utanç", "Vasat oyuncular" ve "Felipe Melo + 10" yazarak tepkilerini dile getirdiler.
Taraftarlar "Felipe Melo +10" yazarak Melo'nun ilk 11'de oynaması gerektiği mesajını verdiler.

Öte yandan sabah saatlerinde yazıların yeşil boyayla silindiği görüldü.