Özlüce'ye yeni saha

Özlüce'ye yeni saha

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Özlüce Tesisleri'ne yaptırdıkları yeni antrenman sahasında incelemelerde bulundu.

2015.08.12 09:19 - Son Güncellenme: 2015.08.12 09:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Özlüce'ye yeni saha

Sahanın drenaj bölümünün sona erdiğini ifade eden Dündar, "Sahayı eylül ayında açmayı planlıyoruz. Antrenman sahasında taraftarlar için tribün de olacak" dedi.

Bursaspor Kulübü Başkanı Recep Bölükbaşı da sahaya Osmangazi Belediyesi adını vereceklerini bildirdi. Ertuğrul Sağlam ise tribünlü antrenman sahasının taraftar günlerini daha da keyifli hale getireceğini kaydetti.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.12 09:19 - Son Güncellenme: 2015.08.12 09:20 - HABER MERKEZİ
A