Özlüce Tesisleri'nde şalter indi!

Özlüce Tesisleri'nde şalter indi!

Uzun zamandır mali problemlerle boğuşan Bursaspor'da, borcundan dolayı elektrik de kesildi.

2023.12.27 14:00 - Son Güncellenme: 2023.12.27 14:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Özlüce Tesisleri'nde şalter indi!

TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta ligin dibine demirleyen Bursaspor'a bir darbe de elektrikten geldi.

Göreve geldikleri günden bu yana mali problemlerle boğuşan yönetim, uyarılara rağmen biriken elektrik faturalarını ödeyemeyince yetkililer Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde elektrikleri kesti.

Olağanüstü genel kurula gitmeye hazırlanan Yeşil Beyazlıların elektrik borcunun 1.5 milyon lira olduğu öğrenildi. Bu gelişmeden sonra Özlüce tam anlamıyla karanlığa gömüldü.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.12.27 14:00 - Son Güncellenme: 2023.12.27 14:05 - HABER MERKEZİ
A