'Özel istek üzerine beste yapmam'
Şarkıcı Gülşen, önceki gün Bebek'teydi. Gazetecilerle ayaüküstü röportaj yapan Gülşen, "Bu aralar çok yoğunum, 22 Eylül'de Harbiye Açık Hava Tiyatrosu'nda konserim olduğu için yoğun bir şekilde o gecenin provalarını yapıyorum" dedi.
2013.09.18 13:55 - Son Güncellenme: 2013.09.18 13:55 - Magazin - HABER MERKEZİ
Şarkıcılığın yanı sıra meslektaşlarına verdiği bestelerle de bilinen Gülşen sözlerini şöyle sürdürdü: "Bestelerim konusunda çok titizim. Çünkü o beste, alan arkadaşın geleceği olacaktır. Beste kötü olur ve şarkı tutmazsa sanatçı da başarısız görünür, o yüzden bestelerimi yazarken çok dikkat ediyorum. Özel istek üzerine beste yapmıyorum".