Ozan Tufan: ''Yorulduk, performansımız tükendi''
Fenerbahçemizin genç oyuncusu Ozan Tufan, Braga karşısında güzel bir takım oyunu oynadıklarını ve iyi bir avantaj yakaladıklarını söyledi.
2016.03.11 08:49 - Son Güncellenme: 2016.03.11 08:50 - Spor - HABER MERKEZİ
Karşılaşma sonrası Fenerbahçe Televizyonu'na konuşan Ozan, "Zor bir maçtı. 82. dakikaya kadar golü bulamadık. Yorulduk, performansımız tükendi. Mehmet ağabey güzel bir gol attı. Tebrik ediyorum kendisini. Güzel bir takım oyunu oynadık. İyi bir avantaj yakaladık. Oraya gidip Türkiye'yi en iyi şekilde temsil edip tur atlayacağımıza inanıyorum" dedi.