Ozan Orhon ölümden döndü
8 yıl önce midesine kelepçe taktıran Ozan Orhon, bir kez daha ölümden döndü.
2013.12.13 07:47 - Son Güncellenme: 2013.12.13 07:48 - Magazin - HABER MERKEZİ
2006'da midesine kelepçe taktıran Orhon, kısa sürede 63 kilo verdi. Yakınlarının uyarısıyla kelepçeyi çıkarttıran ünlü sanatçı, 10 ayda yeniden 20 kilo aldı. Bunun üzerine 2007'de ikinci kez mide kelepçesi taktıran Ozan Orhon'un bu inadı; başına büyük iş açtı.
KELEPÇE MİDESİNİ YIRTMIŞTI
Takvim'de yer alan habere göre, yaklaşık 3 ay önce kelepçe mideyi sıkıştırdı ve midede yırtılmaya sebep oldu. Hemen ameliyata alınan ünlü şarkıcının 2 gün önce yeniden operasyon geçirdiği ortaya çıktı. Liv Hospital Obezite Cerrahi Uzmanı Doç. Dr. Hasan Altun önderliğinde gerçekleşen ameliyatla; Ozan Orhon'un midesinin 4'te 3'ü alındı.
NORMAL ÖĞÜNE GEÇMESİ 1 YILI BULACAK
Halen hastanede olan ünlü şarkıcı, birkaç gün içerisinde taburcu edilecek. Ozan Orhon, 1 hafta boyunca sadece elma suyu gibi sıvı gıdalarla beslenecek; 1 hafta sonra da çorba içebilecek. Ünlü sanatçı; 1 yıl sonra normal bir şekilde yemek yiyebilecek. Bu arada uzmanlar; bugüne kadar birçok kişinin ölümüne yol açan mide kelepçesinin her kişiye takılmaması gerektiğinin altını çiziyor!
* 2 gün önce ameliyat olan ve 3 gün içinde hastaneden çıkması planlanan Orhon, ancak 1 yıl sonra normal şekilde yemek yiyebilecek.
* Mart 2006'da 130 kiloyken midesine kelepçe taktıran Ozan Orhon, 4.5 ayda 63 kilo vererek 67 kiloya düşmüştü