Ozan İpek'in MR'ı çekildi
Bursaspor'da sakatlığı bulunan Ozan İpek'in bugün çekilen MR sonucu adelesinde 1,8 cm yırtık olduğu tespit edildi.
2012.03.30 15:03 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Yeşil beyazlı ekibin Süper Lig'in 31. haftasında sahasında Ankaragücü ile oynadığı karşılaşmada sakatlık geçiren ve uzun süren tedavisinin ardından dünkü antrenmanda sakatlığı nükseden yıldız oyuncu Ozan İpek'in bugün MR'ı çekildi. Yetenekli oyuncunun çekilen MR sonucunda adelesinde 1,8 cm yırtık tespit edildiği bildirildi. Büyük ihtimalle Play-Off Avrupa Ligi Grubu ilk maçına yetişeceği belirtilen Ozan'ın bir türlü sakatlıktan kurtulamaması ve formasından uzak kalması nedeniyle moralinin bir hayli bozuk
olduğu gözlendi.