Oy kullanmaya giden iki grup arasında kavga!

Oy kullanmaya giden iki grup arasında kavga!

Adana'da, oy kullanmaya gelen iki grup arasında kavga çıktı. Polis havaya ateş açarak tarafları ayırdı.

2019.03.31 14:37 - Son Güncellenme: 2019.03.31 14:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Oy kullanmaya giden iki grup arasında kavga!

Adana'nın Seyhan ilçesinde Mahalli İdareler Genel Seçimleri için oy kullanmak için Erkek Lisesi'ne giden bazı kişiler arasında sözlü tartışma çıktı.

Tartışma kısa sürede kavgaya dönüştü. Kalabalığa müdahale eden polis ekipleri, havaya ateş açtı. Kavga edenlerden 2 kişi, polis aracına bindirilerek götürüldü.

Polis, okul çevresinde güvenlik tedbirlerini arttırdı.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.31 14:37 - Son Güncellenme: 2019.03.31 14:38 - HABER MERKEZİ
A