Oy kullanmaya ambulansla götürüldü
TEKİRDAĞ'ın Çorlu ilçesinde rahatsızlığı bulunan Ayşe Kayın (70), ambulansla götürüldüğü okulda sedye ile taşınarak oyunu kullandı.
2019.03.31 16:37 - Son Güncellenme: 2019.03.31 16:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
02:28
İLGİLİ VİDEO
Oy kullanmaya ambulansla götürüldü
Çorlu'da yaşayan Ayşe Kayın, rahatsızlığı nedeniyle evinden ambulansla alınarak Atakent Ortaokulu'na götürüldü. Görevliler tarafından ambulanstan indirilip, sedye ile sandık başına götürülen Kayın, 1548 no'lu sandıkta oyunu kullandı. Ayşe Kayın, oyunu kullandıktan sonra yine ambulansla evine götürüldü.

Çorlu'da rahatsızlığı nedeniyle evinden çıkamayan Naciye Türk de görevlilerin götürdüğü sandıkta oyunu kullandı.
