Oy kullanmaya ambulansla götürüldü

Oy kullanmaya ambulansla götürüldü

TEKİRDAĞ'ın Çorlu ilçesinde rahatsızlığı bulunan Ayşe Kayın (70), ambulansla götürüldüğü okulda sedye ile taşınarak oyunu kullandı.

2019.03.31 16:37 - Son Güncellenme: 2019.03.31 16:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Oy kullanmaya ambulansla götürüldü
02:28 Oy kullanmaya ambulansla götürüldü

İLGİLİ VİDEO

Oy kullanmaya ambulansla götürüldü

Çorlu'da yaşayan Ayşe Kayın, rahatsızlığı nedeniyle evinden ambulansla alınarak Atakent Ortaokulu'na götürüldü. Görevliler tarafından ambulanstan indirilip, sedye ile sandık başına götürülen Kayın, 1548 no'lu sandıkta oyunu kullandı. Ayşe Kayın, oyunu kullandıktan sonra yine ambulansla evine götürüldü.



Çorlu'da rahatsızlığı nedeniyle evinden çıkamayan Naciye Türk de görevlilerin götürdüğü sandıkta oyunu kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.31 16:37 - Son Güncellenme: 2019.03.31 16:43 - HABER MERKEZİ
A