Oy kullanırken, kalp krizi geçiren kadın hayatını kaybetti

Oy kullanırken, kalp krizi geçiren kadın hayatını kaybetti

 KAYSERİ'nin Sarıoğlan ilçesinde, Fatma Özkul (71), sandık başında oy kullanırken, kalp krizi geçirerek, yaşamını yitirdi.

2019.03.31 18:19 - Son Güncellenme: 2019.03.31 18:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Oy kullanırken, kalp krizi geçiren kadın hayatını kaybetti

İlçeye bağlı Ebulhayır Mahallesi'nde oturan Fatma Özkul, öğle saatlerinde oy kullanmak için Ebulhayır İlkokulu'na gitti.

Özkul, sınıfta oyunu kullanırken, fenalaştı. Sandık başındaki görevlilerin müdahale ettiği Özkul, haber verilmesiyle gelen 112 Acil Servis ekibince ambulansla Sarıoğlan Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kalp krizi geçirdiği belirlenen Fatma Özkul, doktorların tüm müdahalesine rağmen hayatını kaybetti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.31 18:19 - Son Güncellenme: 2019.03.31 18:20 - HABER MERKEZİ
A