Oy kullandığı okulda hayatını kaybetti

Oy kullandığı okulda hayatını kaybetti

Konya'nın Kadınhanı ilçesinde oyunu kullandıktan sonra kalp krizi geçiren yaşlı adam yaşamını yitirdi

2019.03.31 14:10 - Son Güncellenme: 2019.03.31 14:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Oy kullandığı okulda hayatını kaybetti

Konya'nın Kadınhanı ilçesinde yaşayan 82 yaşındaki Osman  Büyükkaraca, oyunu kullandıktan sonra kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti. 

Osman Büyükkaraca, oy kullanmak için  ilçeye bağlı Kayabaşı  Mahallesi'nde bulunan Cumhuriyet Ortaokulu'na geldi.

Burada oyunu kullanan Büyükkaraca, okuldan ayrıldığı sırada bahçede  fenalaşarak yere yığıldı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen 112 Acil sağlık  ekiplerince Kadınhanı Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Büyükkaraca, yapılan  müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Yaşlı adamın, kalp krizi sonucu hayatını kaybettiği öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.31 14:10 - Son Güncellenme: 2019.03.31 14:11 - HABER MERKEZİ
A