Otoyol inşaatı ölüm getirdi

Otoyol inşaatı ölüm getirdi

Bursa'nın Gemlik ilçesinde, kullandığı silindirin altında kalan bir kişi hayatını kaybetti.

2014.08.25 15:38 - Son Güncellenme: 2014.08.25 16:24 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Otoyol inşaatı ölüm getirdi


Alınan bilgiye göre, Körfez geçişi köprüsü bağlantı yolları inşaatında bir taşeron firmada çalışan silindir operatörü Saffet Atış, kullandığı iş makinesinin kontrolünü kaybetti.

Yol kenarına yuvarlanan silindirin altında kalan sürücüsü Saffet Atış, olay yerinde hayatını kaybetti.

AFAD ekipleri tarafından silindirin altından çıkarılan Atış'ın cesedi, otopsi yapılmak üzere Gemlik Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Atış'ın evli ve iki çocuk babası olduğu öğrenilirken, olayla alakalı tahkikat sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.25 15:38 - Son Güncellenme: 2014.08.25 16:24 - HABER MERKEZİ
A