Otomotiv alev topuna döndü
Kırşehir'de seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılamaz hale geldi.
2012.05.10 08:58 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yangın, Terme Kür kavşağında saat 21.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; 40 DD 112 plakalı otomobil, elektrik kontağından çıktığı tahmin edilen yangında alev topuna döndü. Otomobilin sürücüsü son anda kurtulurken; aracın yanma anı, olay yerindeki Rıza Kara isimli vatandaş tarafından kamerayla kaydedildi. Yangına olay yerine gelen itfaiye ekipleri müdahale ederken, itfaiye soğutma çalışmalarını ardından yangını söndürdü.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.