Otomobilinde av tüfeğiyle intihara kalkıştı

Otomobilinde av tüfeğiyle intihara kalkıştı

KÜTAHYA'da park halindeki otomobilinde av tüfeğiyle kendini vuran Halil A. (41) ağır yaralandı. Halil A., ambulansla kaldırıldığı hastanede tedaviye alındı.

2019.03.16 19:24 - Son Güncellenme: 2019.03.16 22:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Otomobilinde av tüfeğiyle intihara kalkıştı

Olay, Emre Mahallesi Kozluca Sokak'ta meydana geldi. Belediyede işçi olarak çalıştığı öğrenilen Halil A., park halindeki kendisine ait otomobilde av tüfeğiyle göğsüne ateş etti.

Ağır yaralanan Halil A., ambulansla Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Halil A., hastanede tedaviye alınırken, olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.16 19:24 - Son Güncellenme: 2019.03.16 22:33 - HABER MERKEZİ
A