Otomobilin lastiklerinden uyuşturucu çıktı

Otomobilin lastiklerinden uyuşturucu çıktı

Konya'da polisin şüphe üzerine durdurduğu otomobilin lastiklerinde 2 kilo 145 gram eroin bulundu.

2017.11.16 10:59 - Son Güncellenme: 2017.11.16 10:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Otomobilin lastiklerinden uyuşturucu çıktı

Konya'da bir otomobilin lastiklerinden 2 kilo 145 gram eroin çıktı.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, bir otomobili, şüphe üzerine Karapınar yolundaki uygulama noktasında durdurdu.

Polisin otomobilde arama yaptığı sırada narkotik dedektör köpeği "Oskar" aracın lastiklerine tepki verdi.

Bunun üzerine sanayi sitesindeki bir lastikçide sökülen otomobilin lastiklerinin içinden 2 kilo 145 gram eroin çıktı.

Araçtaki Muhammed Yasin K. ve Oğuz T. gözaltına alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.11.16 10:59 - Son Güncellenme: 2017.11.16 10:59 - HABER MERKEZİ
A