Otomobilin çarptığı vaşak can verdi

Otomobilin çarptığı vaşak can verdi

Kastamonu'nun Tosya ilçesinde D-100 karayolunda bir otomobilin çarptığı vaşak öldü.

2014.01.21 08:31 - Son Güncellenme: 2014.01.21 09:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Otomobilin çarptığı vaşak can verdi

Vaşakların koruma altında olduğunu belirten Orman ve Su işleri Kastamonu Şube Müdürü Yalçın Uyanık, "Tosya ve Kastamonu ormanlarında rastlanan bir hayvan. Tazminat bedeli 6 bin liradır. Bakanlıkça koruma altındadır" dedi. Vaşağı bulan Faruk Boyacı ise, "Aracımdan inip hayvanın yanına gittiğimde başka bir yerinde yara olmayan hayvanın daha önce öldüğünü ve soğuktan katılaştığını gördüm. Vaşak olduğunu öğrendiğimde üzüntüm bir kat daha arttı" diye konuştu. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.21 08:31 - Son Güncellenme: 2014.01.21 09:05 - HABER MERKEZİ
A