Otomobil zeytinliğe daldı

Otomobil zeytinliğe daldı

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen kazada, bir otomobil zeytinliğe girerken, 2 kişi yaralandı.

2014.01.14 12:39 - Son Güncellenme: 2014.01.14 12:40 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Otomobil zeytinliğe daldı


Kaza, sabah saatlerinde Orhangazi-İznik kara yolunda Üreğil köyü yakınlarında meydana geldi. Üreğil'de oturan Kadir Karaman (37), eşi Selda (36) ve annesi Gülsüm Karaman'ı (59) alarak, 16 VK 389 plakalı otomobiliyle Orhangazi'ye gelmek için yola çıktı. Orhangazi istikametine seyir halinde olan otomobil, henüz belirlenemeyen bir sebeple kontrolden çıktı. Zeytinliğe dalan otomobil önce bir zeytin ağacını devirdi, ardından bahçe çitine çarparak durabildi. Kazada arka koltukta oturan Selda Karaman ile Gülsüm Karaman yaralandı. Yaralılar olay yerine çağrılan ambulanslarla Orhangazi Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Jandarma kazayla alakalı tahkikat başlattı.

Otomobil zeytinliğe daldı

İLGİLİ GALERİ

Otomobil zeytinliğe daldı

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.14 12:39 - Son Güncellenme: 2014.01.14 12:40 - HABER MERKEZİ
A