Otomobil yayaların arasına böyle daldı
Kütahya'da bir otomobilin yoldan çıkarak 2 kadın ve bir çocuğa çarpması saniye saniye görüntülendi.
2017.11.09 14:02 - Son Güncellenme: 2017.11.09 14:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
Olay, kent merkezi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı üzerinde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, otomobil bir anda kontrolden çıkarak kaldırımda yürüyen 2 kadın ve 1 çocuğa çarptı. Kadınlar ve çocuk çarpmanın etkisiyle savrulurken, 2 kadının ise hafif şekilde yaralandığı, çocuğu ise yara lamadan kurtulduğu öğrenildi.