Otomobil üzüm bağına uçtu: 7 yaralı

Otomobil üzüm bağına uçtu: 7 yaralı

Manisa'nın Salihli ilçesinde bir otomobilin üzüm bağına uçması sonucu meydana gelen trafik kazasında 3'ü çocuk 7 kişi yaralandı.

2015.08.03 16:06 - Son Güncellenme: 2015.08.03 16:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Otomobil üzüm bağına uçtu: 7 yaralı

Edinilen bilgiye göre, Alaşehir yönünden Salihli yönüne gelmekte olan Yaşar Kaymak (46) yönetimindeki 45 ZE 500 plakalı otomobil, Beylikli Mahallesi yakınlarında araç direksiyonunun kilitlenmesi sonucu kontrolden çıkarak üzüm bağına uçtu. Kazada sürücü ile otomobilde bulunan Emine Nur (1), Ersan Yiğit (2), Şükran Yiğit (19), Aynur Kaymak (19), Hatice Şahin ve Döndü Nur Şahin (1) yaralandı. Olay yerine gelen ambulanslarla Salihli Devlet Hastanesine kaldırılan yaralıların, hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.03 16:06 - Son Güncellenme: 2015.08.03 16:06 - HABER MERKEZİ
A