Otomobil turist minibüsüyle çarpıştı

Otomobil turist minibüsüyle çarpıştı

Sakarya'nın Sapanca ilçesinde Arap turistleri taşıyan minibüs ile otomobilin çarpışması sonucu bir kişi yaralandı.

2013.04.11 18:10 - Son Güncellenme: 2013.04.11 18:10 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Otomobil turist minibüsüyle çarpıştı


Kaza, İzmit Caddesi TEM otoyolu kavşağında meydana geldi. Kocaeli istikametinden Sapanca yönüne gitmekte olan Şeref K. (35) idaresindeki 41 AB 094 plakalı otomobil, TEM otoyolundan çıkıp kavşağa girmeye çalışan Musa Ç. (30) idaresindeki 34 TP 3669 plakalı minibüsle çarpıştı. Yaralanan otomobil sürücüsü olay yerine gelen 112 Acil Servis ambulansı ile Toyotasa Travmatoloji ve İlkyardım Hastanesi acil servisine kaldırıldı.
Minibüste kazayı yara almadan atlatan Arap turistlerin ise Bursa'dan Kırkpınar'da bulunan 5 yıldızlı bir otele gittikleri öğrenildi.
Diğer yandan son dönemde aynı bölgede trafik kazalarının artması nedeniyle Sapanca Emniyet Müdürü Erdem Mali kaza yerine gelerek Karayolları yetkilileri ile görüştü. Mali'nin yetkililerden kavşak için önlem alınmasını istediği öğrenildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.11 18:10 - Son Güncellenme: 2013.04.11 18:10 - HABER MERKEZİ
A