Otomobil sürücüsünü yol ortasında bıçakladılar

Otomobil sürücüsünü yol ortasında bıçakladılar

Hatay'ın İskenderun ilçesinde motosikletli 2 kişinin, durdurdukları otomobilin sürücüsünü bıçakla yaralaması, cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

2017.02.13 15:51 - Son Güncellenme: 2017.02.13 16:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Otomobil sürücüsünü yol ortasında bıçakladılar
00:13 Otomobil sürücüsünü yol ortasında bıçakladılar

İLGİLİ VİDEO

Otomobil sürücüsünü yol ortasında bıçakladılar

Atatürk Bulvarı'nda dün meydana gelen olayda, plakası kapatılmış motosikletli 2 kişi, takip ettikleri otomobilin sürücüsü 26 yaşındaki M.A.'yı Öğretmenevi yakınlarında durdurdu. Motosikletten inen saldırganlar, yol ortasında M.A.'yı bıçakla yaraladı.

Diğer sürücüler tarafından bıçaklama anı cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. Henüz kimlikleri saptanamayan 20 yaşlarındaki saldırganlar motosikletle olay yerinden kaçtı. Yaralanan M.A. ise ihbar üzerine götürüldüğü İskenderun Devlet Hastanesi'nde tedaviye alındı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.13 15:51 - Son Güncellenme: 2017.02.13 16:13 - HABER MERKEZİ
A