Otomobil seyir halindeyken yandı

Otomobil seyir halindeyken yandı

Denizli'de bir otomobil seyir halindeyken yandı.

2013.09.17 17:28 - Son Güncellenme: 2013.09.17 17:28 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Otomobil seyir halindeyken yandı


Yangın, otomobil Ankara Bulvarı üzerinde bulunan Çıraklık Eğitim Merkezi'nin yakınlarındayken başladı. Mehmet Ali G. yönetimindeki 20 FL 235 plakalı otomobilden birden alevler yükselmeye başladı. Alevler tüm aracı sararken, kısa sürede gelen Denizli Belediyesi İtfaiye ekipleri, yangını söndürmek için uğraştı. Otomobili söndüren ardından soğutma çalışması yapan ekipler yangının LPG'li aracın ikmal borusunun çıkması ve alevlenmesi sonucu çıktığını belirledi. Araç kullanılamaz hale gelirken, polis yangınla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.17 17:28 - Son Güncellenme: 2013.09.17 17:28 - HABER MERKEZİ
A