Otomobil seyir halindeyken alev aldı

Otomobil seyir halindeyken alev aldı

Bolu'da seyir halindeyken alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi.

2012.08.30 19:15 - Son Güncellenme: 2012.08.30 19:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Otomobil seyir halindeyken alev aldı

Edinilen bilgiye göre, İstanbul'dan Ankara istikametine seyreden Abdullah Derici idaresindeki 14 AZ 933 plakalı otomobil, D-100 Karayolu'nun Koru Otel mevkiinde aniden alev aldı. Motor bölümündeki alevleri fark eden sürücü otomobili hemen yol kenarına çekerek itfaiyeden yardım istedi. Olay yerine gelen Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, alevlere müdahale etti. Yangın sonrası Şahin marka otomobil kullanılamaz hale geldi. Sürücü Abdullah Derici, dumanların yükseldiğini görünce aracı kenara çektiğini söyleyerek, "Evimden geliyordum. Bir anda dumanlar çıktı. Hemen yol kenarına otomobili park ettim. Ancak yangın çıktı. Ne yazık ki araç kullanılamaz hale geldi" diye konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.30 19:15 - Son Güncellenme: 2012.08.30 19:15 - HABER MERKEZİ
A