Otomobil pastaneye girdi; 6 yaralı

Otomobil pastaneye girdi; 6 yaralı

ADANA'da kontrolden çıkan otomobilin yol kenarındaki pastaneye girmesi sonucu 6 kişi yaralandı.

2019.10.01 14:50 - Son Güncellenme: 2019.10.01 14:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Otomobil pastaneye girdi; 6 yaralı
02:15 Otomobil pastaneye girdi; 6 yaralı

İLGİLİ VİDEO

Otomobil pastaneye girdi; 6 yaralı

Merkez Seyhan ilçesinde Yiğitcan T. yönetimindeki 01 VF 130 plakalı otomobil, Bülent Angın Bulvarı'nda kontrolden çıkarak pastane önünde oturan müşterilere çarptıktan sonra iş yerinin mutfağına girdi.

Kazada yaralanan müşterilerden İsmail Eynallı, çağrılan ambulansla götürüldüğü Seyhan Devlet Hastanesi'nde tedaviye alındı. Otomobil sürücüsünün de aralarında bulunduğu 5 kişi ise ayakta tedavi edildi.

Güvenlik kamerasına yansıyan kazada, işyerinde maddi hasar meydana geldiği bildirildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.10.01 14:50 - Son Güncellenme: 2019.10.01 14:50 - HABER MERKEZİ
A