Otomobil otobüs durağına girdi: 3 yaralı

Otomobil otobüs durağına girdi: 3 yaralı

Samsun'da motosiklete çarpan otomobilin hızını alamayarak otobüs durağına girdiği kazada 3 kişi yaralandı.

2013.04.04 10:19 - Son Güncellenme: 2013.04.04 10:19 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Otomobil otobüs durağına girdi: 3 yaralı


Kaza, İlkadım ilçesi Kılıçdede Mahallesi Atatürk Bulvarı'nda saat 21.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Cevat C.(41) idaresindeki 55 BS 621 plakalı otomobil, Kefeli Kavşağı'nda Kadir Ö.'nün (26) kullandığı 55 BG 462 plakalı motosiklete çarpıp direksiyon hakimiyetinin kaybederek Kılıçdede otobüs durağına girdi. Kazada, motosiklet sürücüsü Kadir Ö., Aysun Y. ve Hasan R. yaralandı. Yaralılar ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.
Otomobil sürücüsü Cevat C., Samsun Emniyet Müdürlüğü'ne gidip polise teslim oldu. Cevat C., Gazi Polis Merkezi ekipleri tarafından gözaltına alındı. Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.04 10:19 - Son Güncellenme: 2013.04.04 10:19 - HABER MERKEZİ
A