Otomobil önce yayaya, sonra duvara çarptı

Otomobil önce yayaya, sonra duvara çarptı

Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde, otomobilinin direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücüsü, önce yayaya sonra duvara çarptı.

2013.09.03 16:04 - Son Güncellenme: 2013.09.03 16:04 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Otomobil önce yayaya, sonra duvara çarptı


Alınan bilgilere göre: Kızılcaoba Mahallesi Lise Caddesi üzerinde Fatoş Beyazıt (38) yönetimindeki 46 EU 889 plakalı otomobiliyle seyir halinde iken direksiyon hakimiyetini kaybetti. Yoldan çıkan otomobil, kaldırımda yürüyen 15 yaşındaki Kemal Alkaya'ya, ardından Mükremin Halil Lisesi bahçe duvarı ile elektrik direğine çarparak ancak durabildi.
Kazada, Kemal Alkaya ile otomobil sürücüsü yaralandı. Yaralılar Elbistan Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.03 16:04 - Son Güncellenme: 2013.09.03 16:04 - HABER MERKEZİ
A