Otomobil kullanılamaz hale geldi! Park halinde alev aldı

Otomobil kullanılamaz hale geldi! Park halinde alev aldı

Sakarya'nın Kaynarca ilçesinde park halinde alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi.

2024.11.08 17:54 - Son Güncellenme: 2024.11.08 17:54 - Güncel - İHA
A
Otomobil kullanılamaz hale geldi! Park halinde alev aldı

Kaynarca ilçesi Müezzinler Mahallesi'nde park halindeki İ.D.'ye ait 54 FT 089 plakalı otomobilde henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı yangın çıktı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerince yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Aracın kullanılamaz hale geldiği yangına ilişkin inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.11.08 17:54 - Son Güncellenme: 2024.11.08 17:54 - İHA
A