Otomobil kasaba girdi
Adapazarı şehir merkezinde kamyonetin çarptığı otomobil sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kasap dükkanına girdi.
2012.07.14 11:37 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Güvenlik kamerası tarafınan görüntülenen olayda şans eseri yaralanan olmadı. Alınan bilgilere göre Orhangazi Caddesi üzerinde önceki gün akşam saatlerinde medyana gelen kazada kamyonet, sürücünün hakimiyetini kaybetmesi sonucu diğer otomobile arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle kontrolden çıkan otomobil, hızla yol kenarında bulunan kasap dükkanının camından içeri girdi. Kazada şans eseri yaralanan olmazken kaza anı kasap dükkanının güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi.