Otobüsün altına saklanınca ölümden döndü

Otobüsün altına saklanınca ölümden döndü

Bursa'da otobüs durağı üst tarafındaki parka arkadaşlarıyla oyun oynayan 6 yaşındaki Pembe Leketutmaz, saklanbaç oyununda otobüsün altına saklanınca hastanelik oldu.

2012.03.28 09:25 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Otobüsün altına saklanınca ölümden döndü
85304-otobusun-altina-saklaninca-olumden-dondu-4f72af0452dbf.flv

 

Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM

Otobüs Durağının üst tarafında bulunan oyun parkında arkadaşları ile birlikte saklambaç oynayan 6 yaşındaki Pembe Leketutmaz isimli kız çocuğu saklanmak için halk otobüsünün altına girdi. Pembe Otobüsün hareket etmesiyle son anda kendini dışarıya atsa da ayağını kurtaramadı. Otobüsün tekerleği kız çocuğunun ayağını ezdi. 112 Ambulansı ile hastaneye kaldırılan Leketutmaz tedavi altına alındı.
Olay Dün Akşam saatlerinde Merkez Yıldırım İlçesi Ortayol Mahallesindeki Derebahçe otobüs durağında meydana geldi. Otobüs Durağının üst tarafında bulunan çocuk parkında Arkadaşlarıyla Saklambaç oynayan Pembe Leketutmaz arkadaşlarından gizlenmek için bir ara park halindeki otobüsün altına girdi. Bu sırada küçük çocuğu fark etmeyen otobüs şöförü otobüsü çalıştırdı. Otobüsün çalışmasıyla birlikte kendini dışarıya atan küçük Pembe'nin ayağı hareket eden otobüsün tekerleği altında ezildi. Acı içerisinde ağlayan kız çocuğunu fark eden Duraktaki yolcular 112 yi arayıp ambulans çağırdı. Önce Şevket Yılmaz Çocuk Hastanesine kaldırılan Pembe Leketutmaz'ın ayağındaki travmanın büyük olması nedeniyle Aynı Hastanenin genel cerrahi bölümüne sevk edildi. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.28 09:25 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A