Otobüsle Konya'ya gelen kadının testi pozitif çıktı

Otobüsle Konya'ya gelen kadının testi pozitif çıktı

İstanbul'dan yolcu otobüsüyle, Konya'nın Ereğli ilçesindeki oğullarını ziyarete gelen 64 yaşındaki kadının koronavirüs testi pozitif çıktı. Kadın, henüz sonuçları çıkmayan eşiyle birlikte tedaviye alınırken, temasa geçtiği kişiler de takip edilecek.

2020.04.02 14:52 - Son Güncellenme: 2020.04.02 14:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Otobüsle Konya'ya gelen kadının testi pozitif çıktı

İstanbul'da oturan çift, 21 Mart'ta Ereğli ilçesindeki oğullarını ziyarete geldi. Bir süre sonra kadında yüksek ateş şikayeti başladı. Bunun üzerine çiftkoronavirüs  şüphesiyle Ereğli Devlet Hastanesi'ne müracaat etti. Yapılan 'Covid-19' testinde kadının sonuçları pozitif çıktı.

Yapılan ilk tedavisinin ardından kadın Konya'ya sevk edildi. Henüz test sonuçları çıkmayan eşi de tedaviye alınırken, temasa geçtiği oğlu ve ailesi başta olmak üzere sağlık çalışanları da takibe alındı. 

Ereğli Kaymakamlığı ve İlçe Sağlık Müdürlüğü, çiftin yolculuk yaptığı otobüsteki 50 yolcuya ulaşmaya çalışıyor. Yetkililer, tedbir amaçlı diğer yolculara ulaşıp, sağlık taraması yapılacağını duyurdu. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.02 14:52 - Son Güncellenme: 2020.04.02 14:53 - HABER MERKEZİ
A