Otobüs duraklarının camlarını kırdılar

Otobüs duraklarının camlarını kırdılar

Çorum'un Sungurlu ilçesinde dün gece saatlerinde kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından otobüs duraklarının camları kırıldı.

2012.08.27 15:52 - Son Güncellenme: 2012.08.27 15:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Otobüs duraklarının camlarını kırdılar

Edinilen bilgiye göre, Sungurlu Belediyesi tarafından yeni yapılan Hastane kavşağında bulunan otobüs duraklarının camları kırıldı. Vatandaşlar tarafından haber verilmesi üzerine olay yerine gelen belediye ve polis ekipleri incelemelerde bulundu.
Çevre sakinleri, Belediyenin yaptırdığı otobüs durağının camlarını kıranlarının bulunmasını istiyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.27 15:52 - Son Güncellenme: 2012.08.27 15:52 - HABER MERKEZİ
A