Osmanlıspor, Zürih maçı için İsviçre'ye gitti

Osmanlıspor, Zürih maçı için İsviçre'ye gitti

UEFA Avrupa Ligi L Grubu'nda yer alan Osmanlıspor, perşembe günü deplasmanda Zürih ile oynayacağı maç için İsviçre'ye gitti.

2016.09.27 13:22 - Son Güncellenme: 2016.09.27 13:22 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Osmanlıspor, Zürih maçı için İsviçre'ye gitti

 

Temsilcimiz, yolculuk öncesi sabah saatlerinde yaptığı idmanla Ankara'daki hazırlıklarını tamamladı.

Batıkent Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman ısınma ve koordinasyon çalışmasıyla başladı. Daha sonra pas çalışması gerçekleştiren mor-sarılı futbolcular, antrenmanın ikinci bölümünde Zürih maçının taktiği üzerinde durdu. Hız çalışmasıyla son bulan antrenmana, tedavilerine devam edilen Engin Bekdemir ve Webo katılmadı.

Başkent ekibi daha sonra özel uçakla İsviçre'nin Zürih kentine hareket etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.27 13:22 - Son Güncellenme: 2016.09.27 13:22 - HABER MERKEZİ
A