Osmanlıspor, derbi çalışmalarına başladı

Osmanlıspor, derbi çalışmalarına başladı

Süper Lig'in 13. haftasında cuma günü sahasında Gençlerbirliği'ni ağırlayacak olan Osmanlıspor, bu maçın hazırlıklarına start verdi.

2017.11.20 18:26 - Son Güncellenme: 2017.11.20 18:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Osmanlıspor, derbi çalışmalarına başladı

Osmanlıspor, Gençlerbirliği'yle oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı. Teknik Direktör İrfan Buz nezaretindeki antrenman 1 saat 20 dakika sürdü. Antrenmana Trabzonspor maçında adale sakatlığı yaşayan Tiago Pinto katılmadı.

Haftanın ilk antrenmanında Trabzonspor maçında forma giyen oyuncular, sauna ve masaj yaptırırken diğer oyuncular ise ısınma koşusuyla çalışmalara başladı. Daha sonra koordinasyon çalışmasına geçen Başkent ekibi dar alanda top kapma oyunu oynadı. Antrenman oynanan çift kale maçla son buldu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.11.20 18:26 - Son Güncellenme: 2017.11.20 18:26 - HABER MERKEZİ
A