Osmanlı Teşkilatı Derneği Kurucu Genel Başkanı Yıldırım'dan 15 Temmuz mesajı
Osmanlı Teşkilatı Derneği Kurucu Genel Başkanı Adnan Yıldırım 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
2024.07.15 10:05 - Son Güncellenme: 2024.07.15 10:05 - Güncel - BÜLTEN
Osmanlı Teşkilatı Derneği Kurucu Genel Başkanı Adnan Yıldırım 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Yıldırım'ın mesajı şöyle;
Bugün 15 Temmuz Mukadees Vatan'ımızın Koruyucuları Olan Yüce Milletimizin, Halkımızı. sokaklara inerek darbecilere karşı canını ortaya koyduğu günün yıl dönümü 15 Temmuz'u bir kez daha şehitlerimizi rahmetle anarak ve gazilerimizi minnetle yâd ederek geçiriyoruz. Ülkemizin bağımsızlığına ve milletimizin iradesine karşı yapılan hain saldırı, tarih boyunca eşine az rastlanır bir kahramanlık destanına dönüşmüştür. Bu karanlık gecede Milletimiz, tanklara, tüfeklere göğsünü siper ederek tarihin en büyük demokrasi mücadelesini vermiştir.
15 Temmuz, bizlere Vatan sevgisinin, Milli birlik ve beraberliğin ne denli kıymetli olduğunu bir kez daha hatırlatmıştır. Şehitlerimizin kanlarıyla suladığı bu toprakları korumak ve gelecek nesillere daha güçlü bir Türkiye bırakmak için mücadelemiz hiç durmadan devam edecektir. Aziz şehitlerimizin ve kahraman gazilerimizin bize bıraktığı bu mirası, sonsuza dek yaşatmak ve büyütmek için gece gündüz demeden çalışmaya devam edeceğiz.
Rabbim, bir daha milletimizi böyle acı günlerle sınamasın. 15 Temmuz şehitlerimizin ruhu şad, mekânları Cennet olsun. Bu mübarek gün vesilesiyle bir kez daha şehitlerimizi rahmetle anıyor, gazilerimize sağlık ve huzur diliyorum. Milletimizin birlik ve beraberliği daim olsun.